Facebook post targeting – ciljanje objava za što viši rang

Google AdWords
1. svibnja 2013
SEO optimizacija u 2018: Najbolje SEO tehnike i kako se visoko pozicionirati?
21. siječnja 2018
Prikaži sve

Facebook post targeting – ciljanje objava za što viši rang

Bit vođenja facebook stranica je vrlo jednostavna, a to je da sav objavljeni sadržaj sljedbenicima stranice mora biti važan. Zašto mora? Razlog je taj što je facebook nedavnim promjenama uveo novi algoritam koji određuje tko će sve vidjeti vašu objavu – što znači da određuje prirodan (onaj neplaćen) reach (doseg) objave.

Ukratko Facebook-ov algoritam  funkcionira na način da nakon objave posta na stranici zbroji broj interakcija sljedbenika s tom objavom (klik, lajk, komentar, podjela). Što je veći broj interakcija objava će imati veći neplaćeni doseg (jer Facebook smatra da je taj post vrijedan pažnje), te će ga u tom slučaju pustiti i većem broju pratioca.

Ukoliko pojedinac ima veću interakciju sa objavama neke stranice – to će mu se i više njenog sadržaja prikazivati. Na taj način Facebook filtrira sadržaj koji do korisnika dolazi svakodnevno u velikim količinama, te na neki način sprečava prenatrpanost nebitnim objavama (za tog korisnika). Nekima se ova logika neće svidjeti – no sva se silina sadržaja na neki način trebala filtrirati zbog velike Facebook popularnosti.

Bit je funkcioniranja jednostavna, no objava sadržaja odsad nešto teži zadatak. Doista je teško postići važnost svakom objavom s obzirom da su sljedbenici vaše stranice do nje došli kroz različite interese, i uz to su različitih godina, spola, mjesta stanovanja itd…

Sada u priču ulazi post targeting – odnosno ograničavanje publike koja će objavljeni post vidjeti. tj. potrebno je odrediti koja grupa ljudi vidi određeni post – ono najbitnije. Možda ćete pomisliti zašto ograničavati i ovako mali broj prikaza? Odgovor je uvijek „interakcija“. Što veći broj ljudi ima interakciju sa vašim objavama to će i više vaših budućih objava dobivati. Ako neka objava nema veze sa njima, bolje je isključiti ih nego da oni sami preskoče objavu.

 

Imate li nekih pitanja vezanih za post targeting? Da li ste ga koristili do sada? Kakva su vaša iskustva? Voljeli bi čuti vaše komentare na temu.
 Ako vam je ovaj tekst bio koristan, podijelite ga sa prijateljima, a najbolji način da ne propustite sljedeći tekst je da se prijavite na besplatnu mailing listu.

 

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *